Hamnade över kanten.

Idag när jag skulle åka ner till skolan blev inte allt som jag hade tänkt mig. Hamnade bakom någon segis, "ååh vad drygt tänkte jag" jag som hade lite småbrådis. I alla fall så saktade bilen framför mig ner till 50 så jag körde väl 45 kanske. Plötsligt så bara for bilen iväg åt sidan, försökte att styra upp men det var omöjligt. Tjoff, så låg jag i diket efter lite slalomåkning, rejält i diket. Kom inte ut på min sida utan fick gå ut på passagerarsidan. En massa bilar stannade för att se hur det hade gått, och mig var det ju lugnt med. När vi stod där utanför bilen kom det en till bil och tjoffade ner i diket, sen kunde man se hur nästan varje bil som kom och åkte förbi fick häva sladdar just på den fläcken jag fått min. Så ja, halt var det ute idag kan jag säga!


... Tur att pappa jobbar som mekaniker så han kom med en traktor och drog upp mig, den andra bilen kunde boxeras av en personbil men min satt ju lite mer i skiten så det behövdes något större. Efter lite om och men var jag uppte på vägen igen i alla fall! Så ja, det var den andra dikeskörningen för mig i år. JAG VILL HA SOMMAR!



...Nu ska jag ta och städa rummet, sedan göra lite hemma spa och förhoppningsvis plugga lite på kvällskanten.


Ha en fin kväll! ♥






Denna skola ligger i Sthlm, vill så gärna gärna gärna gå där! Efter utbildningen blir man legitimerad skönhetsterapeut och kan jobba med allt möjligt inom skönhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0