Biljetter!

Idag var jag och Johanna iväg och hämtade biljetterna till finalen på söndag! Åh jag kan knappt bärga mig. Jag höll på att ta död på mig själv i tisdags, hade svårt att stå under matchen för det var så jädrans roligt och spännande. Hur kommer det gå på söndag egentligen då? Jag skulle ha haft en sån där gunga som man spänner fast i taket som små barn sitter i..

Roligt som tusan ska det bli i alla fall!


Har varit grymt trött idag, uscha. Inte blev det bättre av att man hade en långt hål på eftermiddagen. Väntade på sista lektionen som var yoga, skönt! Varje pass avslutas med "den långa vilan" då man bara ligger i mörkret under en filt och slappnar av, då brukar man somna gott kan jag säga! Idag däremot var jag vaken under hela vilan, sen när Rolf (vår yogalärare), sa "Nu är det dags att komma tillbaka till rummet", då somnade jag! Pinsamt, vaknade upp av att de andra gjorde en övning.. Haha. Skönt med en liten powernap i alla fall.


Imorgon är det endast yoga som står på schemat. Så det ska bli skönt, att bara åka in för att yoga lite sen fara hem igen. Sen är det heelg!!



Yoga övningen; bågen, som vi bland annat körde på idag. Var grymt grymt GRYMT hungrig redan på passets början och jag kommer ihåg att Johanna sa att det gjorde ont i magen om man var hungrig och utövade denna. Jaja, tänkte jag. HELVETE vad ont det gjorde! Var precis som att någon stack in knivar i magen, oooa!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0