Jobb jobb jobb.

Mycket att stå i nu om dagarna. Jobbar nu hela veckan ut så det blir inte många lediga stunder, men det är faktiskt roligt att jobba! Trivs som fisken i vattnet! Älskar miljön, ååh det går inte att vara på dåligt humör när man kommer till Trolldalen.


Här jobbar jag, Växbo Logen. Vackert eller vad?!



I morgon är det midsommarafton, inget speciellt i år faktiskt. Eller jo, det är klart. Ska ju umgås med underbara vänner och äta en massa gott. Midsommartårta bland annat! Men kommer inte att festa något, systembolaget hade tydligen rekordförsäljning idag. Haha, känner mig som den enda nyktra människan i morgon! Men vem kommer inte att må kanoners på lördag då? Behövs om man ska jobba!


I veckan skriver jag kontrakt på lägenheten! Ååh kan knappt vänta tills jag flyttar in!
Kommer bli grymt!
Har köpt en massa smått och gott nu i veckan till badrummet bland annat, sex handdukar från växbo lin, en badrumsmatta, tvålpump, vinglas och gardiner. Frossa!


Nu blir det en dusch och sedan sängen, skönt!


Trevlig midsommar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0