För jag har..

Tagit studenten!!
Ojoj vad man har haft att göra dessa dagar, vilket resulterar i ingen tid för data alls.
Galet vad lycka som kan proppas in i en kropp på så kort tid! Har fortfarande inte fattat att studenten är gjord, nu har man gjort det där. Nu är gymnasiet historia.. Och det känns sorgligt, men det som är bra överväger. Nu jävlar börjar livet på riktigt!

Slänger in lite bilder från studenten inom snar framtid :)



Längtan efter lägenheten växer varje dag. Det ska bli så underbart härligt med en egen liten lya. Och att göra om och inreda, wohoo det bara pirrar i kroppen! Var in och köpte lite smått idag, ett lite piffigare durkslag i aluminium och en sockerkaksform (måste ju kunna baka kladdkaka!) sen blev det smörknivar och decilitermått. Nödvändigt skit med andra ord! Ska köpa på mig lite smått under sommaren så man har det mesta inköpt när det väl är dags att flytta in så det inte blir så mycket pengar på samma gång som ska spenderas.


Är det bara jag eller är inte den här reklamen typ den mysigaste som gjorts? Jag fullkomligt älskar låten ohc vill så gärna få tag på den i Maria Anderssons version (hon som sjunger i reklamen) men verkar bara finnas som original och då med John Denver, men det är inte fyskam den heller.

Lyssna och njut! Underbara budskap, underbara röst och underbara text!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0