Dagen D

Med stooort D! Nu är den här, dagen som vi pratat om sedan vi började gymnasiet. Dagen då man verkligen inser att slutet av gymnasiet är här. Baldagen!

Är väldigt nervös nu, kan inte låta bli!
Min klänning är jättejättestor. Både i modellen och upptill, av någon konstig anledning har man tydligen gått och blivit mindre på jorden. Så ja, kommer antagligen att få dra upp den lite då och då. Sen har jag en fet underkjol som gör att den står ut. Så då ska jag alltså ta mig ur bilen med denna enorma bakelse, med klackar under.. (Nog för att de är rätt låga i jämförelse med vad jag brukar ha, dessa kanske är 10cm). Ja så ska man ta sig ur bilen, rätta till klänningen le mot kameran. Och folket! Herregud, har inte tänkt på att det faktiskt kommer att vara människor där som KOLLAR PÅ! Eller ja, det visste jag väl, men nu insåg jag det.. Herrejösses!

I vilket fall så kommer detta att bli en superdupermegabra dag. Jag kommer att vara där med några av dem som betyder mest i mitt liv, lucky me!





Efter balen blir det efterfest på terassen på långnäs. Tagg tagg taggad!!
Köpte ett par skor på deichmann igår, som jag kollat på jag vet inte hur länge! De är supersnygga och jag är så glad att jag tog tummen ur röven och köpte dem!



Muuums!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0