Utebliven skoldag.

Idag är det strejk på Torbergsgymnasiet. Jag vet inte om jag ska säga att jag deltar i strejken eller om jag är hemma pga ren lathet. Det är nog lite både och. Var in till skolan till kl 8 i alla fall och gjorde ett prov i religion som jag missade för nån vecka sedan. Efter det orkade jag inte vänta på skolan i två och en halv timme på att lektionen skulle börja och genom att det är strejk så är jag väl inte den enda som sitter hemma idag antar jag.


Efter provet var jag in till hemköp och köpte hårfärg, måste få bukt på den där utväxten nu!
Ska även virka till uf och plugga undan lite idag hade jag tänkt.

Har även gått och kärat ner mig i en hundras, Cavalier King Charles. Åh de är så enormt söta så jag blir alldeles varm i hela kroppen!


Cavalier King Charles spaniel. Hur söt?! (Bild från google)



Denna hårfärg har jag kört med ett bra tag nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0