Strawberry souffle

Sitter just nu med en härlig ansiktsmask på mig, innan peelade jag ansiktet med Mary kays peeling för att ansiktsmasken skulle verka mer på djupet. Åh jag älskar känslan efteråt, man känner sig så fräsch i hyn!

Ska snart sätta mig och skumma igenom anteckningarna till provet imorgon i religion. Islam, rätt intressant faktiskt!

Efter skolan ska jag och Johanna ta en fika och jag ska ladda upp inför tatueringen som kommer att äga rum kl 16! Åh vad jag längtar nu!

Vem vinner paradise hotel ikväll nu då? Jag vet faktiskt inte vem jag hoppades på, jag ville ju att Greta skulle vinna! Aja, det spelar ingen roll, en patetisk dockysåpa ändå! Men ack så rolig, haha!



Satt precis och tittade på jättefina hoodies från Ed Hardy, vill ha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0