Överkänslig?

Jag gråter sällan bland folk, sällan och sällan aldrig skulle jag vilja säga. Det är ytterst sällan och om jag göra det så har det verkligen hänt något hemskt.

Däremot är jag jätte känslig för saker, fast jag kan dölja det väldigt bra. För som sagt, inför folk rullar inga tårar. Fast glädjetårar kan jag ju iofs tänka mig. I alla fall, OS är det ju nu på tvn jämt och ständigt som ni säkerligen INTE har missat. Jag är verkligen noll insatt och satte mig nu bara för att föräldrarna kollar. Charlotte Kalla, tog ju guld nu precis. Vem är det som är på gränsen till tårar? Jo jag! Jag som knappt vet vem hon är, vet bara vad hon heter typ. Sen är det ju riktigt pinsamt att man höll på att gråta till reunalts reklam för bilarna också, helt sjukt!! Haha jaja, jag får jobba på det här!


Kommentarer
Postat av: jess

hehe så där är jag oxå =)

2010-02-16 @ 10:46:47
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: jess

ja för att inte prata om vad andra tror haha!

2010-02-17 @ 07:21:56
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0