Ojoj..

Vad dagarna bara rinner iväg! Jag har hur mycket som helst jag ska hinna göra ikväll och klockan är redan över 19! nej nu ska jag skynda mig att skriva det jag ska sen ska jag stänga ner här!

Har varit en väldigt skön dag idag. Var ivög till skolan en stund i morse sedan hade jag tid hos doktorn, gick väl bra där. Det dom kunde påpeka var lite låga blodplättar som de håller på och följer upp. Annars mår jag ju rätt bra nu i sjukdomen. Lite ont i fingrar och rygg men har man en gång knappt kunnat gått så är det inget man ska klaga på!

Efter sjukan lunchade jag och mamma på NK, det blev kycklingfilé med quinoa. Mums! Sedan skulle mamma leta ett par jeans så jag lurade med henne in på Såfin, (typ Vero moda) då hon först envisades med att "Man måste vara pinnsmal för att kunna ha några kläder där inne" ändå står hon överöst med kläder i hytten när vi väl kommer dit. Var där i säkert en timme, hon provade och provade. Det var inte bara ett par jeans som fick följa med hem, nej det blev ett gäng tröjor och blusar också. Sen hittade ju jag självklart en grej som det var svårt att hålla sig från att köpa också, typiskt. Men det var faktiskt en grej som jag behövde och som jag har tänkt att köpa.

Sen att den var på rea gjorde ju saken ännu bättre! Har spanat in denna kavaj länge, men nu när det var 70% rabatt så kunde jag ju inte hålla mig!

 

Väldigt kassa bilder men de får duga. Mörkgrå/svart är den i alla fall. Mycket nöjd!


Carola! Bra att jag fick napp i kontaktannonsen där! Dock tycks ju, plugg, träningar och 7mils avstånd sätta tillräckligt mycket problem i vår relation, men det måste jobbas jobbas och slitas fört! Och nu säger jag det igen, VI MÅSTE GÖRA NÅT SNART! Inte snacka denna gång! :)

Kommentarer
Postat av: Carola

YEAH! nu menar ja det verkligen, men löningshelgen?;)

2010-02-09 @ 21:27:15
URL: http://carolanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0