I Loove

Mondays.. Uäk, nej nu ska jag försöka bygga upp en positiv anda här i bloggen. Så jag kan bli på bättre humör nr jag skriver! Sittrer just och avslutar en artikel till svenskan som jag tänkte lämna in i morgon. Skönt att få det gjort! Ni hade jag tänkt läsa på lite biologi och religion innan familjen annorlunda börjar. Det måste man ju se, det blir man verkligen på bra humör av! Sånt mysigt program.


I helgen är det alla hjärtans dag också, och eftersom att 98% av mina närmaste kompisar kommer sitta och kladda på sin partner då så får jag väl kladda på mig själv den dagen. Då menar jag kladda som i ansiktsmask, hårinpackning, peeling mm en riktig slökväll med gottigotti och en massa myspys saker för mig själv. Great!


Åh vad jag vill flytta nu, verkligen! mamma frågade mig här om dagen när jag satt här och tyckte synd om mig själv för att jag inet hade något att göra. "Men tänkt när du flyttar själv och har tråkigt, då har du ju inte ens någon att prata med i lägenheten om du bor själv". Nej det kanske jag inte har, men jag kommer i alla fall att vara mer tillgänglig för att kunna ändra på det. tex så behöver jag inte tacka nej till erbjudanden som dyker upp mitt i natten pga att jag inte kan väcka de andra i huset när jag ska göra mig i ordning eller dra hem folk. Frihet frihet frihet!

Tänk sen dessutom om jag har en liten bebis att ta hand om! (En hund, naturligtvis). Naw, jag funderar mellan en chihuahua, yorkshire terrier, dvärgschanuzer eller kinesisk nakenhund eller en powder puff. Skulle vara kul med en rottweiler eller sankt bernhard också, men tror inte att den skulle trivas i min etta. Hehe.


Ge mig studenten, en lägenhet, ett fast jobb och en fet plånbok. Sen är jag nöjd!

 

back to religion och biologi.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0