Fredag!

Helg helg helg!! Wiiho, underbart! Även om jag har varit hemma hela dagen, haha. Har duschat lilla Anja idag så nu luktar hon inte.. Vad hon nu luktade för äckelpäckel innan. Nu luktar hon lavendel!  Det var behövligt. Tog mig även en lång dusch själv för att sedan städa undan lite. Sedan kom Daniel på besök, trevligt trevligt. Blev lite tv-tittande och pratgnat. Trevlans att träffa den grabben innan han drar iväg till Florida till veckan den lykosten.

Imorgon blir det till att fira Sara som fyller 19 år idag! Ska bli supertrevligt att träffa gänget och fira/snacka/busa runt lite. Blir nog skapligt sent tror jag, hoppas jag! Älskar långa kvällar om helgerna det får dagarna att verka dubbelt så långa. Alltså dubbelt så lång helg!



Sara och jag i Uppsala 09!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0