Äckligt..

Nu fick jag sådana där äckelkänslor och myror i kroppen för att det vaer så sjukt längesedan som jag gick på gymmet nu. Har inte köpt något nytt gymkort sedan det andra gick ut.. Men det ska det tas tag i! Jag vill känna mig sådär fräsch, vältränad, pigg och alert NU!





Ska nog ta och köpa mig ett kort på Dönje, skitbra! Nu ska det bli av också, absolut!





Har mattekurs prov imorgon, har inte pluyggat något sen i dec, har inte ens hunnit gjort hela kursen ännu. Funderar sådär en 21.30 dagen före provet om jag ska göra det eller inte, vadå ute i sista stund? Så himla typiskt mig..

Kommentarer
Postat av: jossan säll

kul om du börjar på dönje där tränar jag nu å ;)

2010-02-16 @ 23:44:36
Postat av: Nathalie R

Tänkte fråga, hur mycket kostar ett gym kort där? Och vad köper du för ngt.. månadskort? :) Kram

2010-02-17 @ 12:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0