Update!

Idag var jag duktig när jag kom hem från jobbet. hade lust att ringa och beställa mat av något slag men pallrade mig sedan till spisen och lagade spagetti och quornfärs, storkok till och med så det blir lite matlådor!
Älskling är i Gävle och kollar efter jacka, åkte innan jag kom hem idag så nu vill jag bara att han ska komma hem snart! Saknar!

Fick även idag reda på att tjejen som flyttar in efter mig här, flyttar in i februari. Så en hyra till ska jag betala sen är jag fri denna lägenhenhet och kan lägga all money på den nya! Känns bra då jag var såå nära att köpa tapeter idag på jobbet höhö. Även fast Jens inte har sett dem än, men han får så lov att gilla dem! Jag har fastnat för dom nämligen. Kommer bli kanon i hallen! "Är dom VITA?" Var det första Jens sa när jag berättade att jag hittat en fin tapet, men ack så fel. De är mörkbruna! Jättesnyggt! MEN, runt om ska det vara vitmålade väggar ;)

Köpte även en fårskinnsfäll idag som vi ska ha i soffan tänkte jag. Gud vad skönt att snutta in sig i den när man fryser och kanske är sjuk! Om inte annat så vet jag att en viss krulltott, även kallad Anja kommer att älska den när hon är på besök!



Fårskinnsfäll 299kr på Rusta.



Denna tapet vill jag ha i hallen! Den är dock mörkare än den ser ut på bilden. Även den från Rusta.



Beställde även hem en väggdekor som vi ska ha ovanför sängen i sovrummet nyss. Hade valt ut en hel hög av dekorer som jag tyckte var fina, sen fick Jens säga sitt också och då la han sin röst på denna:



Från stilcompaniet.se, 115x35 cm. 570kr.

Kommer att bli riktigt fin där ovanför sängen på en cremefärgad fondvägg, resten av väggarna ska vara i en mörkbrun nyans.





Åh vad jag älskar det här! Vill bara in dit nu på en gång och börja!


Tänkte åka på bandy ikväll men ser ut som att man blir hemma i alla fall. Alla tycker det är för kallt, fessigt! Man klär sig vääl. Men aja, hittar på nåt annat istället då. Idol sa någon att det var ikväll, bara jag som vill kräkas på det nu typ? Den mest ointressanta säsongen ever av det i år....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0