Tjugonde december.

... Fick stanna upp och verkligen fundera varje gång jag skulle skriva dagens datum idag på jobbet. Är det verkligen tjugonde december redan!!?? Helt sjukt vad snabbt december har gått!
Snart är det ju nytt år och allt! Och 1 januari närmar sig med stoormsteg! FLYTT!!!!! Weeiho!


Jobbade idag till kl 16, sedan var det bara att fara hem och städa och laga mat. Följde även med bror och hans sambo (blörjar bli riktig bebismage där nu!!) till Finnfara och hälsade på.

Nu på kvällssidan har det slagits in julklappar och beställts en nyårsklänning från Nelly.


Denna skapelse från Elise Ryan kommer jag att bära på nyårskvällen. :)



Imorgon börjar jag flyttpacka tänkte jag! Nu ska allt ner i kartonger så man kommer iväg snabbt sen! Tjoho!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0