Lycklig!

Underbara dag, var längesedan jag var såhär glad nu. Man kan ju inte annat än må bra när solen tittar fram på riktigt! Sen att det skulle bli ännu bättre väder i morgon känns ju bara superdupermega härligt!

Var ute på en promenad med Johanna alldeles nyss, tog med lilla Anja också. Var så pigg och alert på hemvägen att det blev ett och annat glädjeskutt!

....Nu sitter jag på inglasade och avnjuter lite bra musik medans jag samlar lite kraft till att ta tag i plugget. Har varit en alldeles för lång dag i dag. vaknade 05.50 och var tvungen att gå upp, sedan när jag kom till skolan 07.30 fick man reda på att man började kl 13.. Det var ju inte sådär superroligt. Men det gjorde mig inte så mycket, hade trevligt sällskap och sen skrev jag ut rapporten som skulle in och lite annat. Sen vände jag ju tillbaka dygnet lite också så nu hoppas jag att jag somnar i normal tid ikväll!



Vårtecken!


Fick bära lillskrutten över åkern på vägen hem, med sina divafasoner vägrar hon ju gå där det är blött och kladdigt. Väldigt bra faktiskt då hon inte blir så skitig! Haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0