Lördagen.

Blev en riktigt lång dag/natt. Åkte till Rengsjö och umgicks med flickorna på eftermiddagen/kvällen. Fick för oss att åka in till ica och köpa lite smaskigt till kvällen och varför inte spexa bilturen in med att bära turbaner och spela Doktor Bombay? Haha, ibland tar vi nog första pris i sjukaste idéerna..


Ett roligt citat som kom under kvällen var självklart av Almén:

Almén- Vet ni vad jag är rädd för?

Vi-Nää?

Almén- Att när man får barn, och man sitter och myser med dem i soffan på fredagkvällarna och äter godis, så måste man ju liksom dela med sig av godiset i skålen, tänk om de äter upp allt det goda innan jag hinner på det?




Åkte även in till Tranan sent på natten, träffade kusin vilket var väldigt trevligt! Var så längesedan sist..




Haha jag och Carola i 14-15års åldern.



Ge mig lite sommar tack!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0