Lördag

Igår vankades det fest! Hoffmaestro spelade på tuppens och innan utgången träffade jag Carola, Christina, sandra och Jossan. Vi åt tacos, cheescake, spelade spel, drack lite vin och hade det supertrevligt! På slutet kom ävebn Gabbe förbi och sedan var det meningen att vi skulle dra på tuppens och de andra stanna kvar men de rycktes med av utgångskänslan och följde med de också!


Blev en rätt så tidig kväll så jag låg nog i sängen vid halv tre, vilket kändes väldigt skönt faktiskt. Sen att man vaknade redan halv nio idag var inte så jätteroligt.

Idag har jag en hel del skoluppgifter att börja på som jag borde ha gjort för längesedan.. Dum som är så skjuter man ju upp det så länge det bara går. Men snart så är det över också och studenten är här! Tänka sig att det inte alls är lång tid kvar nu, bara några enstaka veckor! Det är liksom första maj nästa helg!?! Helt galet..



Valborg nästa helg.. "Alltså svenskar, de tar varje chans och gör det till en högtid så det kan dricka alkohol!" Haha, så pinsamt sant faktiskt. Konstigt nog börjar man tröttna mer och mer på sånt, har en känsla av att jag kommer vara skapligt less på allt som har med alkohol att göra efter studenten!





Nä skulle man ta och börja på talet kanske.. Hua!






Jag och sara "grillar" sommaren 2007.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0