Lillördag!

Ikväll blir det fetstligheter som står på schemat. Ska ut och äta med ett gänng härliga vänner. Ska bli grymt trevligt, speciellt då jag inte träffat en av dem på nåt.. År?! Kommer nog bli en riktig nostalgikväll då vi pratar om en massa härliga gammla minnen. Ska nog ta med mig kameran för en gångs skull!


.. har precis tagit en dusch nu och skrubbat mig och smörjt in mig med lite bus. Hua, den här vintern har fått mig att se ut som om jag inte gjort annat än badat i blekmedel hela tiden. Tänk om man hade en solarium hemma och om det inte alls var så farligt för hälsan att sola. Det hade ju varit nåt!




Jag och Elin 2005-2006? Ska bli skitkul att se träffa dig igen! :)
(Att tillägga måste jag bara säga att kortet togs under en innebandytyrnering, därav militärkepsarna) Haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0