klassåterträff!

Nu är vi uppe i en planeringn av en klassåterträff sedan vi gick i nian. Så i maj kommer vi att träffas igen en kväll och ha trevligt tillsammans. Kommer bli grymt roligt att se alla igen och få veta vad alla gör idag, trots att det bara var tre år sedan vi slutade så har alla förändrats sjukt mycket och vissa känner man knappt igen.

Jag och Gabbe ska stå för kvällens aktiviteter och underhållning så nu ska vi grubbla på en massa skoj som vi ska hitta på med gänget!


Här är en bild på mig sommarlovet innan nian. kan tänka mig att jag är rätt olik mig. Haha!


Kommentarer
Postat av: Johanna

bloooooondie

2010-04-27 @ 20:50:42
URL: http://johannalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0