Klä upp dig för din man!

"-Inte för att skryta men jag tycker ändå att jag och Kamran ser ganska bra ut tillsammans för att ha varit gifta så länge.. Ibland tar man ju kål på varann och.. Kan ju se hemsk ut efter ett tag.. Mene det är ju det jag säger att klär man alltid upp sig för sin man och han för mig då blir det ju alltid lite sådär lite rajtan tajtan eller lite kul! Tänk om jag skulle gå här i morgontoffler och en rulle i håret, det är ju det jag säger, It doesn't work. Gör dig fin för din man, och även dom på affären you met. Det är ett bra tips tycker jag.." Maria Montazami


Är hon inte helt underbart härlig så säg?


Kamran och Maria.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0