Kärleksnäste?

Efter att ha kommit i säng sent igår hoppades jag på att jag skulle somna snabbt. Vilket jag gjorde men fick ett rent ut sagt onormalt och hemskt uppvaknande bara en timme senare.. 01.30 vaknar jag av att det är nåntong som skriker och då menar jag verkligen SKRIKER alldeles utandör min dörr. Först blev jag så rädd att jag inte kunde röra mig, vad fan var det som lät?!? När jag vaknat till och satte mig upp i sängen så hörde jag att det var två djur. De skrek och skrek i säkert en halvtimme. Var så näre att öppna dörren och skrika åt dem att hålla käften, så irriterande! Spelade in ljudet på mobilen och visade mamma och pappa det på morgonen för att få veta vad fan det var som stört min nattsömn.. "Ja det är ju april nu, då brukar katterna ha mysigt tillsammans.." fick jag till svar, jaha.. Kul!

.. Förra våren blev jag nämligen utsatt för en liknade situation, fast då var det två skator som flög in i mitt fönster och hade det som "stöd" medans de "delade med sig av sin kärlek till varandra".. Även då låg jag och sov och vaknade till det! Herrejösses..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0