Fixat det sista..

Nu så är jag redo inför balen 2010! Var in med mammsen idag på guldfynd och hittade allt det sista jag sökte. Ett jättefint armband med matchande örhängen, sedan en väska också. Perfekt! Bokade även tid för fotografering. Så nu är det bara att sno på med tiden så balen är här snart! Ska bli så grymt roligt, att det äntligen är vår tur! helt sjukt vad tiden har gått fort! Måste komma ihåg att införskaffa en vattenfast mascara till balen och studenten, annars blir det nog panda-face! Glädjetårar såklart!


Var även iväg och tog mått för klänningen som ska sys in i veckan. Gash, älskar verkligen klänningen. Den är precis så som jag hade tänkt mig. Lite mer rosa än jag förväntade mig men men det var faktiskt en fin sådan. Lite is-rosa/laxfärgad kan man beskriva den som. Har dock lite olika färg i olika ljus. Blir nog bra! Ska ta en bild när jag provar den nästa gång tänkte jag.


Var iväg på core igår med Gabbe, går som en skadeskjutet djur idag. Vilken träningsvärk! Känns att det var längesedan jag var iväg nu! Tog en promenad när jag kom hem idag med Johanna för att på något sätt ta en "återställare" det sägs ju funka.. Haha.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0