En trevlig kväll!

Gårdagen började med en liten uppvärmning hemma hos Gabbe. Fick se hennes lägenhet, äntligen och gud så fint det var! Sedan begav vi oss till Lenninge på Gustaf, Pawel och Jonas fest. Var riktigt trevligt och det blev en grymt rolig kväll! Synd att vi inte slog grabbarna i shottävlingen bara. Hade ju suttit fint!

Efter Lenninge bar det av till Tuppens först, men där var skapligt dött så vi tog en nattpromenad ett gäng tillsammans till Tranan där det var bokstavligen knökfullt! Så där hade vi det grymt skojigt!

Utgången avslutades med en liten alkoholfri efterfest hos Jonas, där vi stekte bacon och skojade runt. Sedan for man och kröp ner i en gosig säng, och det satt bra kändes det i hela kroppen efter den långa kvällen.

.....Lite saker jag observerat så här dagen efter är: En snygg autograf på magen, ett fimpmärke på armen och ett lagom stort och fint  blåmärke nedanför axeln. Att fötterna har lite skavsår och blåsor kanske jag inte behöver nämna då jag hade nya skor. Sedan råkade jag ju naturligtvis spärra mobilen rätt tidigt under kvällen också, vad fick mig att skriva in fel pink-kod tre gånger då jag VET vilken kod jag har.. Det gjorde mig ganska less. Tur att andra kunde ha roligt åt det då i alla fall, när jag stod där och sa allt fult jag kunde komma på. Haha.




Mini me



Eftersom att min skönhetssömn endast bestod utav tre timmar i natt så har jag ägnat eftermiddagen åt att sova och ta det lugnt!


Nu spelas det bingolotto för fulla muggar, första gången på hur många år?
Inte fan vinner man nåt heller!











Kommentarer
Postat av: Carolaa

Vems gosiga säng var det då?:)

2010-04-05 @ 14:58:03
URL: http://carolanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0