Back on track!

Lite så känns det nu faktiskt. Trots den ringa summan man får av den så snälla staten till studiebidrag så ska jag investera i ett gymkort, äntligen! Som jag har saknat det! Jag och Gabbe tränade väldigt mycket tillsammans i höstas tror det var, och hade sån otroligt bra anda tillsammans. Vi sporrade och peppade varandra och det var riktigt roligt att träna! Sen att vi hade ett gemensamt favoritpass var ju inte så dumt det heller! Boxningen har både jag och Gabbe saknat väldigt mycket sedan vi slutade.


.. Men nu ska vi ta rummen ur röven och köpa ett kort för att komma igång igen! Det är sjukt hur mycket bättre man mår, och hur stark och stabil man känner sig i kroppen efter att ha tränat bara några gånger! Core, som vi var på i onsdags är en typiskt sådan träning som ger resultat på en gång. Själv är jag väldigt svag i bäcken och svanken och svankar mycket pga av det. När jag tränade core en till två gånger i veckan under en längre tid kände jag tydlig skillnad i hållningen och rätade upp mig rejält. Så alla som vill ha en snygg och bra hållning borde träna core!



"Core är ett av våra populäraste pass! Träningen ger snabbt resultat och skapar en bra grundstyrka för övrig träning och vardagssysslor.
Coreträningen stärker dina mag- och ryggmuskler, dvs bålmusklerna och ger dig en god hållning och ökad kroppsmedvetenhet. Övrig träning blir effektivare pga din ökade kontroll."

Core och boxning är de pass jag kommer satsa på nu. Nu jäklar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0