Årets första..

Kubbspel ägde rum ikväll, riktigt mysigt och skoj. Även om jag fick spö men vad fan, några brister måste man väl ha. Höhö. Kvällen avslutades på Bangården och fika. Riktigt mysig kväll.

Blev en tidig kväll så funderar på att knäppa på någon film nu, fast jag är ju sämst på att kolla på film själv! Jag klarar inte av det, jag vet inte varför. Jag blir typ deppig av att göra det. Skitknas!


... Sökte en kurs på högskolan i Gävle som man kan sysselsätta sig med i höst om man inte lyckas få något jobb. Var ju sista dagen att anmäla sig till utbildningar igår. Kursen heter Kostvanor och näringslära ut ett hälsoperspektiv och är på 7.5 högskolepoäöng så det är en kort kurs. Den verkade intressant i alla fall och eftersom jag har hälsopedagog/terapeut i tankarna så kan det ju vara bra att läsa en kurs som ingår i den utbildningen så vet jag lite mer om det är något för mig.






Kommentarer
Postat av: Maria

Men nej vad kul, de är precis den kursen jag också har sökt till :)

2010-04-17 @ 20:46:31
URL: http://marialegeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0