You know it hurt so bad..

.. Just like I knew that it would.



Tidig morgon idag! Usch, det gillar jag verkligen inte, höll inte på att ta mig upp i morse. Var så slut! Efter en sisådär halvtimmes snoozning var man ju tvungen ändå. Däremot blev jag mycket glad när jag fick sms av Sara där hon sa att hon hade bil idag så hon kunde hämta mig, weei så nu sitter jag och väntar på det.

Igår på personalmötet belv det paintball! Jag höll på och skita på mig när jag fick reda på det, har aldrig spelat det förr! Hua, man har ju sett vilka blåmärken personer man känner fått av det när de har spelat! Men men, jag kunde ju inte balla ur precis, absolut inte. Så gör ju inte bara Petra! Nej nej, jag tog på mig de fuktiga, svettintorkade kläderna som inte luktade blommor precis och laddade bössan (okej nu var det inte bössan de kallade själva skjutvapnet för men låt oss kalla den det.) och körde på såklart! Dock kanske det blev liite för mycket fegistryck bakom planken och stenarna men jag var ju med ändå!

..Och det där om blåmärkena.. Jag kan knappt sitta på rumpan idag! Haha, har två stycken skitstora på baksidan av låret, några på knäna och nått på axlarna. Och JA det gjorde ont! Men det var kul också, inte själva "träffskotten" man fick men själva grejen. Haha, men det var väl ändå inte min grej på någe vis. Kändes lite som att man var på "fel plats vid fel tillfälle". Men som sagt, kul att ha provat på det! Efteråt blev det middag och möte, mycket trevlig kväll med arbetskamraterna alltså!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0