The twidildo.

..Tog bilen in till skolan i morse efter att ha missat bussen. Tur var väl det! Vi slutade nämligen klockan 11 idag, pga lärare som var sjuka och lärare som var generösa. Haha. Mycket skönt att kunna ta bilen hem då!

..Ikväll ska jag göra absolut ingentning! Eller jo, jag ska packa och sånt men jag ska vara hemma hela kvällen. Var mycket längesedan det inträffade faktiskt. Riktigt skönt! Ska börja packa om sagt inför söndagen, sen ska jag fixa lite smått inför morgondagen. Blir utgång då med flickorna. Trevligt trevligt!

Nu ska jag ta och lägga mig i soffan och mysa ner bland kuddarna och filtarna till någon bra film. Frågan är bara vilken.. Jag blir ju alltid så deppig när jag kollar på film själv! Så jag får ju se till att välja en munter en i alla fall. Funderar på "På andra sidan häcken" Haha, den är så rolig!

Föresten. Har ni sett den nya Twidildon? Den är inspirerad från Twilight och är kall och glittrar, just like Edward's penis! Haha. Knasigt, roligt och väldigt mysko på samma gång! Tänk att man kan sälja precis allt!

 


Here it is!

Ha en trevlig fredagskväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0