Sunday bloody sunday.

..Egentligen gör det inget att det är Söndag. Har ju inte känt på någon ledighet i helgen så det känns inte allt för hemskt att gå upp tidigt imorgon. När jag slutade igår mötte jag upp flickorna. Vi åkte runt lite och käkade. Mysigt! Var helt inställd på att åka hem och sova när jag hade slutat men jag offrade mig ändå! Hehe.

..Imorgon slutar man tidigt i alla fall. Då blir det att åka hem och plugga satan, sen på kvällen blir det Mary Kay party, eller hjur man säger. Ska iväg till Monicas kompis som säljer Mary Kay produkter. :)

..Nu åker matteboken fram, sen blir det frukost och göra iordning en matlåda ska jag hinna med också innan jag åker iväg.

Ha en trevlig söndag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0