Shopping och fika.

..Helt underbart skön dag! Var in till Lindex och kollade in den nya lokalen och shit vad fint och snyggt det var där! Svart inredning och ja, helt perfekt! Hittade två sjalar och en väst därinne. Jätte nöjd!

..Nu har jag lite lätt illamående och frossningar.. Inte speciellt roligt.. Vill inte bli sjuk nu!

Har sovmorgon imorgon till klockan 10 i alla fall så det ska bli skönt. Hoppas man inte åker på magsjuka innan dess bara! Hua, nej så ska vi inte tänka nu.

Ska ta en lång dusch ikväll och lägga mig i tid. Måste hinna se avsnittet av idol och Svenska Hollywoodfruar också. Haha det är så grymt roligt! Sitter och skrattar och häpnar över dessa fåfänga fjortis-tanters beteenden.

Nej nu ska jag lägga mig och vila lite innan Therese kommer, ska ju snacka lite Mary Kay med henne ikväll. Spännande!

Här har ni västen jag fyndade på Lindex. Riktigt snygg är den! Hittade den på barnavdelningen och hade 30% rabattcheck så 175kr fick jag ge för den. Helt fantastiskt pris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0