Peppad för att träna!

..Har nu bestämt mig för att köpa ett gymkort igen. När det förra gick ut var jag för snål för att köpa ett nytt, jag lovade istället mig själv att träna hemma. Vilket rann ut i sanden som vanligt.. Förra hösten tränade jag som mest, det blev upp till fyra pass i veckan ibland. Mycket styrka och kondition som core, boxning, och step, jag hade såå kul! Inte nog med att jag hade extremt roligt, jag blev starkare och fick bättre hållning också (jag har väldigt svag bäcken och svank vilket gör att jag sjunker ihop lätt när jag sitter ner osv.) Coren hjälpte otroligt mycket och jag kände snabbt ett resultat därifrån.

.. Så nu ska jag köpa ett gymkort till veckan och köra igång. Frågan är om jag inte ska köpa det redan på torsdag och köra mitt första pass då! Jag är så grymt sugen så jag hoppar omkring här hemma av glädje, skönt att man känner sådant engagemang för träningen!

Mitt mål: Till jul ska jag känna att jag har fått tillbaka den förlorade styrkan och känna mig starkare i min hållning.

Egentligen skulle jag bara vilja åka ner ikväll till gymmet och köra järnet! Men jag åkte hem tidigare från skolan idag, känner mig sjuk och har frossa. Inte speciellt roligt.. Så jag får nog hålla mig hemma ikväll, ska nog ge mig ut på en promenad/joggingtur senare i eftermiddag i alla fall.

Nu jävlar!                           (Bild lånad från google.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0