Nu äre kväller!

Ja fy satan vad trött jag blev! Ska gå och sussa nu, kl 21. Bra där Petra!

Imorgon börjar dagen med "skoljoggen". Skönt att komma ut och röra lite på sig innan dagen börjar. Vilket även innebär att en del lektioner uteblir, tummen upp för det!

..För att uppdatera er om hur det går med mitt "sockerfria liv" så kan jag bara tillägga att jag är riktigt bra på det här! Har inte fuskat ett dugg! Jag har tackat nej till både fika (vetelängder och bullar) och till Ben & Jerry glass, kan ni fatta!?! Ben & Jerry glass!! Nog är jag duktig allt! Drömde till och med inatt att jag åt en chokladbit och fick jätte ångest över det och kunde inte fatta hur jag kunde vara så dum. Haha helt sjukt, en liten chokladbit liksom.. Men tur att jag inte njöt av det och tyckte det var okej att fuska i drömmen i alla fall!

Har precis kikat på idol nu, bara jag som sörjer att den där stackars flickan med grön väst som grät och spelade gitarr inte kom med? Hon hade ju en sjukt härlig röst! Hon var ju så mycket bättre än hon den andra tjejen med blondt lite smålockigt hår som gick vidare som sjöng direkt efter. Suuuck.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite ut Vr och sedan falla in i en förhoppningsvis god nattsömn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0