Middag ikväll!

..Nu har man kommit hem från skolan och en massa möten angående UF. Har ju startat ett företag nu med Johanna, Johanna och Sara, så det har blivit en del att göra på eftermiddagen och allt ser verkligen jätte ljust ut! Jätteskönt!

..Ikväll blir det middag på Spicy cow med Johanna, Linnea, Sara och Johanna. Underbart mysigt! Imorgon blir det jobb, likaså på söndag men sen är jag ledig nästa helg, underbart skönt!

Vad tom jag kände mig på ord.. Är så trött så jag skulle kunna lägga mig och sova lite, men det hinns inte med! Ska hoppa in i duschen nu och sedan smörja in mig med baby lotion, finns verkligen inget bättre! Man känner sig så mjuk, så mjuk! Brukar använda mig utav en parfymfri och sedan lägga ett lager doftlotion ovanpå. Men nu köpte jag en baby lotion som det var en mild doft på. Behöver jag säga hur gott den luktade?

Nej nu blir det duschen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0