Mary Kay

Äntligen är dagen avklarad! Eller i alla fall skolan. Var en kort dag i dag i alla fall, vilket känns riktigt skönt. Är trött som jag vet inte vad idag. Hua. Bättre blir det inte utav att man har matteprov imorgon, yeay!

Ska iväg på Mary Kay-party ikväll ju, tänkte tipsa lite om bra produkter därifrån som jag använder:


Mineral puder. Mycket bra och känns inte alls så kakigt som andra puder lätt kan göra. Dock är det ganska dyrt, tror det ligger runt 350kr.


Denna foundation täcker bra och känns inte heller så tät på huden. Brukar använda den under pudret. Denna ligger på kanske 200kr.


Detta är min absoluta favorit bland MK:s produkter. Det är en dagcreme och foundation i ett. Man behöver inte ha puder över, den täcker bra och återfuktar på samma gång! Perfekt på sommaren då puder bara rinner av eller när man känner sig lite lat och inte orkar ha på både foundation och puder. Superbra! Kanske ligger mellan 150-200kr.

Nu ska jag in på forever21 och kika efter vad jag vill ha, skojigt värre! Broder och Monica tar med sig beställningen till USA nästa vecka! Yeay!

 


Kommentarer
Postat av: mumrik

din jäääävla gormet!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-21 @ 18:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0