Mary Kay konsult?

..Kom precis hem från Mary Kay hudvårdsklassen nu. Intressant och givande som alltid! Gillar verkligen deras produkter. Hon som ledde detta frågade även mig om jag skulle vilja sälja deras produkter och ha egna hudvårdsklasser och sånt, hon trodde nämligen att det skulle vara något för mig. Sant så sant, har ju kikat ganska många gånger på att gå makeup kurser och sånt men de ligger ju på ca 14.000-30.000 kr och det är ju inte direkt billigt kan man säga. När man säljer Mary Kay produkter så utbildar man sig inom deras produkter, hur de fungerrar, hur huden fungerar och man får även lära sig att sminka och sånt. Riktigt riktigt roligt! Det värsta är ju att det finns så lite tid när man både pluggar och jobbar, men jag ska träffa henne på onsdag och prata mer om det så får vi se hur jag gör helt enkelt. Men som sagt, det skulle vara riktigt roligt!

Kanske vore något för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0