Längtar och längtar..

...Tills min beställning från HM kommer! Borde komma nästa vecka.. Yeay! Vill ha väskan.. Och den stora stickade tröjan.. Och en fin fina blusen.. Åh vilka bilder som poppar upp i huvudet! Älskar verkligen hösten egentligen! I alla fall på klädfronten, allt blir helt plötsligt så bekvämt. Stora stickade tröjor, tights och strumpbyxor. Stora gosiga halsdukar och sköna jackor och skor.

..Gillar verkligen väskan jag beställde från Hm.. Och tröjan från forever21. De är verkligen min stil! Jag har en väldigt varierad och blandad stil. Ibland vill jag ha det rosa och gulligt, och ibland kör jag lite rockigare med nitar och svart och mörkfärgade kläder. Just nu är jag nog mer inne på de mörka färgerna faktiskt. Det bor nog en liten rocker/darker inom mig ändå. Haha, det ska gärna vara sött men ändå raffigt på något sätt.

Denna gillar jag skarpt! Den är mörk i färgen men lite söt i modellen. Just my style!

Väskan får tala för sig själv, svart och dragkedjor.. MUMS!







Nu blir det Idol snart, kvällens höjdpunkt! Var in på hemköp och köpte hem lite olika meloner och vindruvor till kvällens tv program, eller ja idol rättare sagt, blir inte så mycket mer. Ska nog lägga mig tidigt. Läsa igenom lite biologi och sånt.

Imorgon blir det en sväng in på Lindex eftersom att de öppnar i den nya lokalen imorgon, fick hem en check på "handla för 300, få 100kr i rabatt", nice! Ska dit och kika om man hittar något fint.

 

Nej idol som sagt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0