Jobb, utgång.

..Jajemensna nu pyser man snart iväg till jobbet, jobbar bara fem timmar idag vilket ska bli riktigt, riktigt skönt. Då kanske jag hinner göra undan lite plugg och sånt innan man ska iväg ikväll också. Ska nämligen ut en sväng med flickorna, blir väl tranan som vanligt antar jag. Trevligt trevligt, kan ju inte bli annat när man har trevligt sällskap redan från början!

..Kikade lite på skor igårkväll. Letar ett par snygga boots med hög och bred klack. Något liknande skorna jag köpte förra året., hittar dock inga på internet.. Jag som trodde att det bara skulle krylla av sådana, men de kanske inte har kommit in med allt nytt än. Jag får väl hålla ögonen öppna!

..Undrans vad man ska ha på sig ikväll då, kanske får bli leopardklänningen.. Eller den från Elise.. Hmm, tål att tänkas på.

Idag är i alla fall första dagen på det "sockerfria livet" hihi spännande! Kanske inte så bra att inviga den med lite alkohol ikväll då men jag ska ju jobba imorgon så det blir inte mycket av den varan.

Nej nu ska ja göra mig redo för att åka!

Nått i den här stilen hade jag tänkt mig, bred och hög klack, spännen och lite detaljer. Svarta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0