I'm free!

Yeah, no school today! Underbart! Ska ta och slappa redigt mycket och plugga lite innan jag ska iväg på personalmöte vid 15.30, spännande, det är nämligen lite överraskningar på G där.

Vaknade för ungefär en timme sedan. Skönt med sovmorgon så det smäller om det! N'sta sovmorgon kommer nämligen inte fören nästa lördag.. Den ser jag fram emot!

Åh.. Underklädes galen som man är.. Var in på Lindex hemsida igår och kikade runt lite. Hittade ett set som fick mig att smälta! Haha ja det är faktiskt så, vissa samlar på skor andra väskor och visst är jag väl lite medlem i klubben där också men den riktigt passionen är för underkläder! Jag vet inte varför egentligen, jag menar. Det är ju inte många som ser dem? Det är ju bara jag, så varför slänga ut en massa pengar på underkläder när man kan lägga det på en snygg tröja som ALLA kan se?! Ja jag vet faktiskt inte.. Men det känns bara så bra när man själv vet att jag har de där nya setet på mig, man känner sig så fin och fräsch! Samma sak när man målar och fixar tånaglarna JAG vet att dom är fixade, vilket får mig själv att känna mig lite extra fin och tillfixad. I like it!

Bh och trosa (självklart från märket ella M)
199 resp. 99kr i färgen midnight blue!


 

 


Kommentarer
Postat av: the mumrik

du kommer inte tro dina öron, men det där var riktigt snyggt!

2009-09-01 @ 12:38:57
Postat av: Petra

I know baby ;)

2009-09-01 @ 13:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0