I brist på föda..

Hua mig fick världens huvudvärk när jag åkte hem från skolan idag. Måste ha varit för att jag var hungrig. Så nu har jag precis ätit lite mellanmål. "Kalles randiga" måste vara det godaste smörgåspålägget just nu! Åh det är så gott!

..Hade orientering på idotten idag, usch det är verkligen något inom idrott som jag verkligen inte tycker om! Springa runt och dalta och leta efter kontroller? Herregud! Det hade ju varit annat om man hade letat efter pengar! Haha. Nej usch jag förstår verkligen inte det roliga i det hela. Orientering kanske inte ska vara roligt, nej det är nog så.

..Skönt att sluta tidigt i alla fall. Hinner man komma hem och pusta ut. Får bli en halvtimme-timme vid tvn nu tror jag. Är så trött så måste få dega av mig lite.




A dog has no use for fancy cars, or big homes, or designer clothes. A waterlogged stick will do just fine. A dog doesn’t care if you’re rich or poor, clever or dull, smart or dumb. Give him your heart, and he’ll give you his.

How many people can you say that about? How many people can make you feel rare, and pure, and special? How many people can make you feel...extraordinary?

- John Grogan (Marley & Me)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0