Godmorgon!

..Vaknade en hel timme innan alarmet ringde i morse. Tänka sig! Inte var jag så trött heller. Prfekt, då kan jag passa på att uträtta lite ärenden här hemma innan Sara kommer och hämtar mig. En grej som var lite typiskt var att jag skulle betala en räkning på internet (två dagar kvar till sista betalningsdag) osså funkar det inte! Man var tydligen tvungen att beställa nån tjänst först som skulle ta några dagar att fixa. Åh typiskt!!! Jag får väl ge mamma den så får hon skicka in den då.. Skicka in den imorgon. På den sista inbetalningsdagen, yeay.

..Idag slutar man klockan 16, inte lika roligt. Dessutom avslutas dagen med typ två timmars matte. Det tär verkligen på krafterna! Ska försöka hinna göra några tal nu innan jag åker iväg, har hamnat lite efter som vanligt. Det är inte det att det är svårt eller så, nej jag har bara inte orken att plugga hemma än! I skolan går det bra. Men sen när man kommer hem och ska ta tag i plugget man har med sig.. Usch, det går bara inte!

..Som tur är är det bara ett år kvar, inte ens det! Räknar ner varje dag nu! Studenten!!! Yeeay!





Drömde om dig inatt. Det var ett tag sedan nu faktiskt.
I drömmen var det som om vi båda sökte efter bekräftelse hos varandra.
Men ingen vågade ta steget till att göra det.
"Jag kommer alltid att vänta på dig". Det står jag fortfarande kvar vid.
Alltid kvar vid.
Jag vill inte vara den dryga typen som hänger efter dig och tjatar.
Därför hör jag inte av mig längre..
Men glömt dig, nej det har jag knappast.
Jag väntar. Väntar och väntar..
Som gammal kommer jag säkert att ställa mig frågan "varför försökte jag inte en gång till?"
Jag vill inte behöva göra det.
Men jag är rädd för att det måste bli så..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0