Godmorgon!

Tänk så tidigt man vaknar när man lägge sig i tid! Riktigt skönt att inte ha sovit bort hel dagen. Har ju en del att göra idag!
Ikväll blir det utgång! Förfest i Bollnäs och sedan Tranan antagligen. Känner på mig att det nog kommer bli en riktigt trevlig kväll! Det brukar ju bli som man gör det till och jag ska i alla fall ha kul! Nu ska jag göra i ordning en brakfrukost och gå igenom packlistan inför resan imorgon, pirr pirr!! Mina vänner kommer få vara beredda på terrorisering i deras mobiler då jag säkerligen kommer ringa en hel del när jag måste ha någon att prata med om jag känner mig lite vilsen. Haha!

..Sara landade i Turkiet kl 23.11 igår. Lyckost! Jag vill också åka utomlands och bara ta det lugnt och bli brun och go!


Riktigt fint väder idag, får bli en långpromenad på eftermiddagen! Har sådan träningsvärk i magen idag också från yogan igår. Känns ju bra att man har uträttat nåt!

Frukost som sagt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0