Gårdagen.

Haha ojoj vilken kväll säger jag bara!

Började här hemma hos mig, flickorna och jag hade det lite trevligt tillsammans, alltid lika trevligt med er! Sedan skulle vi till Ren, men det skippade vi så vi blev kvar här hela kvällen, eller ja tills det var dags för Tranan.
Väl på Tranan var det ganska dött till en början, draget börjar ju typ inte förän 23-23.30. Så vi satt vid ett bord och tog det lite lugnt, gluttade lite mot baren och tänkte att det var synd att man skulle vara så fattig så man inte kunde köpa sig något att surpla på. (Studiebidraget och lönen har ju inte kommit än.. Suck).

Då kom det fram en kille och började snacka med oss, frågade varflr vi inte hade något att dricka osv. "Fattiga studenter" blev vårt svar. Sedan gick han fram till mig och frågade vad jag ville ha att dricka. "Haha champagne!" Skrockade jag. "Nej men typ.. En pigelin är ju gott (typ en 70kr drink). Då gick han mot baren och pratade med bartendern och pekade mot vårt bord, drog kortet och gick och satte sig vid sitt bord igen.

Sedan kommer bartendern ut med en hink med en champagneflaska i och fyra glas! Haha helt jävla otroligt!
"Han tog den dyraste också, 680kr kostar den" sa hon när hon serverade oss. Haha och där satt vi och skålade för fulla muggar, helt plötsligt blev ju kvällen en riktigt fest! Sedan hann man knappt blinka innan vi fick in en till flaska! Ojojoj..

"Du borde be om ursäkt för att du är här ikväll", "Du är det vackraste jag har sett", "Jag måste bara få en kram av dig", "Ska vi inte gifta oss?". Haha dessa repliker överröste han mig med under kvällen. Smickrad eller äcklad? Jag vet inte, hade inte direkt samvete att vara taskig mot honom när han bjudit på champagne för över tusen spänn. Inte för att jag gjorde något med honom, nej nej. En kram fick han, inte mer! Hehe.

Ja det var gårdagen det, mycket dans och skratt innehöll kvällen. Tråkigheter är ju tyvärr svårt att komma ifrån så det blev ju e del sånt också, som alltid! ÅÅÅÅH, blir så jävla förbannad!!! Aldrig ska man kunna gå ut och ha kul en hel kväll, alltid är det någon som kläcker ur sig för mycket och det slutar med tårar!


 

..Nu har man precis vaknat och tagit en dusch. Skönt! Nu är det bara någon timme kvar tills vi ska åka och jag har inte ens packat klart väskan. Oops! Måste köra ett ryck nu! Blir borta nu tills på onsdag. Har svårt att tänka mig att det kommer att finnas datorer där för frianvändning. Å andra sidan skulle jag ju kunna inviga min dataväska och ta med datan... Men det blir så mycket att släpa på. Jag får klara mig utan den helt enkelt!

Ha det så bra så hörs vi på onsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0