Fullspäckat schema.

..Jajemensan, helgen innebär jobb hela dagarna. Nio timmar idag, åtta timmar imorgon. Känns som att det där plugget kommer få vänta ett tag.

Nu ska jag ta och göra en dunderfrukost så att man orkar med denna lördag. Vaknade lite på fel sida också, inte bra! Varför ska jag behöva drömma om dig typ varje natt för att sedan vakna upp och märka att du inte längre finns vid min sida?

..Nej nu ska jag rycka upp mig! Åh, jag fick världens bästa nyhet igår! Broder och hans sambo Monica ska åka till USA nästa vecka och hälsa på Monicas mamma. När de är där ska de beställa från forever21 så jag ska få skriva en lista över et jag vill köpa därifrån så ska de beställa det!! Hur bra låter inte det??? De har såå mycket snyggt!

En annan grej som är ganska trevlig, eller mycket trevlig är att vi pratade igår om att åka till USA nästa år, me liike!

 




Dessa var några av de mumsbitar jag hittade på deras sida. Gillar skarpt tröjan i mitten, så snygg!

Ha en trevlig lördag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0