Födelsedag.

..Åjo, idag fyller Anja 7år och ja självklart pratar jag om vår lilla hund!
Hon börjar ju bli gammal nu! För mig kommer hon alltid att vara en liten bebis.

Har varit in på halebops hemsida nu och beklagat mig lite. Ha ha hoppas dom får något att bita i! Måste även ta atg i att försöka fixa gprs på mobilen också, det är verkligen helt jävla omöjligt! Fattar inte vad som är fel! Har försökt med ALLTING, till och med försökt fixat det manuellt men nejdå, det vill bara inte funka..

..Nu ska jag skriva klart biologin (ska skriva om pseudovetenskaper, jag har zonterapi. Ska redovisa detta imorgon). Sen så ska det bankras upp med meloner till kvällens idol!




Anja och jag busade lite nu på eftermiddagen. Hon ser så rolig ut när hon skuttar omkring som en liten get!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0