En kopp kaffe och..

..Idol såklart! Myspys! Ska ta och lägga mig i tid ikväll också, en lång dag att se fram emot imorgon, tur att den börjar med två timmars yoga.

..Idag hämtade jag ut mitt paket från HM som kom en vecka för tidigt! :O Det var inte likt HM, men inte klagar jag inte! Rena rama julafton ju. Allt var perfekt, väskan var så snygg! Tröjorna var lite stora.. Tog ju en storlek större. Men stort=mysigt får jag gå efter. Blir säkert bra!

Nej nu ska jag återgå till kaffekoppen. Har sådan konstig känsla i kroppen.. Tror nästan jag håller på och blir sjuk. Har sån trötthetskänsla och får frossningar och fryser så lätt. Illamående är inte heller ovanligt nu för tiden. Inte så roligt. JObbar hela helgen nu sen är jag öedig ett bra tag. Nästa helg kommer bli den första lediga helgen på jag vet inte hur länge! Underbart skönt! Har alltid haft fullt upp nu i flera helger. Antingen har jag jobbat eller också har jag varit borta. Denna helg vankas det klassfest, annars är den blank om man bortser från Rättviksmarknaden eller Valbo. Haha, låter som att helgen inte blir så "ledig" ändå. Men sovmorgon blir det i alla fall!

ÅH, bonde söker fru börjar snart igen! På onsdag rättare sagt (såg reklamen nu på tvn). Yeay vad kul!

Nu börjar idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0