En höstbeställning!

Hallå! Nu är man hemma från Gbg och OJ vilka otroliga dagar jag har haft! Har haft så grymt roligt tillsammans med alla så det är inte sant! Skriver ett inlägg och bifogar lite bilder om det senare ikväll.

..Var ner på stan idag med Anja. Kikade efter en halsduk , hittade en på Åhléns för 79kr, super! Köpte även en mascara och lite olika ansiktsmasker, hittade ett gulligt armband också.

..Nu har jag precis gjort en beställning från HM! Alltid lika roligt, blev positivt överraskad denna gången också. Det brukar ju alltid ta sådan tid därifrån, allt brukar ju vara slut på lagret men denna gång kommer jag få det ganska snabbt ändå! Vecka 40 tror jag det var.. Vilket är om ca två veckor så det är helt okej. Man har ju blivit lite bortskämd nu när man har beställt från Nelly ett tag (de har en leveranstid på ca två dagar).

Men jag hittade lite smått och gott ändå! Inte så mycket dock, tänkte igenom varje köp riktigt noga. Jag ska ju till Gävle i November och shoppa satan och då vill man ju ha lite att röra sig med. Men detta fick det bli:

En stickad långtröja. Valde en i storlek M så jag är säker på att den är tillräckligt lång för tights till! Stort och gosigt!


En vanlig svart top. Perfekt till ett par stickade tights, en massa armband och en stoooor halsduk


En söt skir top!


..Och en väska som jag dreglat över riktigt länge nu. Gillar verkligen modellen!


Det var det det! Nu längtar jag tills paketet anländer. Känns som julafton varje gång!


Kommentarer
Postat av: CAROLA

och varför leta du inte efter mig din jävel ;)

2009-09-17 @ 23:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0