Vill flytta..

Känner verkligen behovet av att ha ett eget litet krypin.. Visst det är billigt och bekvämt att bo hemma. Men jag skulle lätta kunna offra några slantar och dra in på utgifter om jag så hade möjligheten till det, bara för att komma närmare allt, gymmet, affärer och ja det mesta. Att tvätta, laga mat och städa, det ser jag bara fram emot! Jag tycker om att ha det städat och fint och att pyssla och göra snyggt!
Så jag ställde mig i bostadskö idag! Men det blir väl inte av att jag flyttar förän efter studenten ändå, man måste ju ha inkomst så det räcker också till hyran och allt, men bara man vill så går det!

Tänk vad kul att inreda en hela lägenhet alldeles, alldeles själv. På sina egna vilkor! Bestämma vilka färger man vill ha på väggarna, vilka handdukar man vill ha i badrummet, vilka utemöbler man ska ha på balkongen, vilka vinglas man vill ha, vad man vill äta till middag. Ja allt!

..Det första jag ska göra när jag flyttar är att måla om alla väggar vita! Väggen som tvn ska stå emot ska däremot vara mörkröd/brunaktig. Sedan kommer det vara mycket lättare att inreda lägenheten. Åh, tänk vad kul att gå runt på Ikea och kika på möbler. Soffa, textiler, ååh!






Det kommer inte bli någon svårighet med vad man ska önska sig i julklapp, födelsedagspresent och studentpresent med andra ord!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0