Varför?

Varför går helgerna så himla fort nu för tiden för? Det hinner ju knappt bli fredag innan det är söndag igen.. Antar att man ska se det från den positiva sidan- Vi springer mot studenten! Weiha!

Har precis tagit en lång dusch nu med hårinpackning och ansiktmask inkluderat, aldrig känner man sig fräschare! Kikar just nu på OTH med mamma och med någon konstig oro känsla i magen.. Vet inte om jag mår illa eller om jag har ont bara... Skum känsla.

..Imorgon ska jag banne mig till skolan i alla fall. Sovmorgon plus att vi inte går lång dag alls imorgon. Sen måste jag hämta fysikböckerna också som jag så smart som jag är glömde i skolan. Har prov på tisdag. Duktigt!

Har i alla fall börjat med samhällen idag, plus att jag tänkte skriva klart talet ikväll, det borde jag i alla fall få ett plus i kanten för!

Sista veckan nu sen så är det lov + praktik! Hård körning med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0