Uf arbete.

Idag har vi jobbat en massa med Uf-företaget. Har gått vädligt bra och mycket framåt. Skönt! Nu är första kudden färdig och fler är halvfärdiga! Känns skönt att vara igång.

..Har känt mig allmänt trött idag. Vet inte vad det är. Tur att man har lov i två veckor nu.

Har städat rummet ganska mycket idag, eller rensat kanske man skulle kalla det. Hittade en skrivbok från när jag gick i 8an:

"Jag lade märke till honom redan första gången jag såg honom.
Det var helt omöjligt att missa honom, med sitt småruffsiga hår och sådana extremt blåa ögon som man bara skulle kunna drunkna i.
Jag hade redan en pojkvän då, men när han "den andra" kom in i samma rum som jag fick han hela min värld att stanna till.
Han behövde bara le åt mig så smälte jag som en isbit i solen."

I åttan alltså, blir lite besviken när jag läser det. Det var liksom fyra år sedan. Fyra år.. Hur länge till ska han vara fast i mitt huvud?

Aja, vill inte trilla ännu mer i deppträsket än vad jag redan är så över till något annat, roligare.

..Imorgon ska jag in till stan med Johanna en sväng. Ska till banken och fixa lite till företaget. Sen blir det fest på kvällen! Yiho! Åh vad glad jag blev nu när jag skrev det, haha hade totalt glömt bort det! Undrans vad man ska ha för kl'äder på sig då.. Hmm. Skulle vara skönt med något mer vardagligt/bekvämt. Det är ju trots allt en onsdag liksom, så det är ju inte direkt festfestfest. Vore skönt att bara ha nå leggins och någon snygg top eller så. Så får det nog bli! Tror jag har en oanvänd som hänger i garderoben till och med, dags att den kommer till användning med andra ord!



Äsch, det får nog bli detta och ett par killer heels och en massa armband till! Black it is! Legginsen är ormskinsmönstrade men blixten döljer det.


Kommentarer
Postat av: Bingoberra!

fan vad snyggt :D mej vill haa

2009-10-27 @ 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0