Tjejig och tjejig?

Igår hemma hos Andersson hade vi en hel del livliga konversationer tillsammans, flickorna och jag. Jag och Johanna satt brevid varandra i soffan som pratade om att hur kul det skulle bli att gå ut nästa lördag tillsammans. Sara och Linnea satt mittemot oss och pratade om något annat.

Jag-Tänk vad kul att stå där och sminka sig och fixa håret och..
Jag och Johanna i kör- ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH (Världens glädjetjut när vi levde oss in i situationen)
Sara och Linnea kastade irriterade blickar åt vårt håll.
Linnea- Ni är så typiskt tjejiga ni..

.. Ja nog delar du och jag Johanna ett stort intresse för kläder, smink, hår och allt sådant roligt. Men visst är vi stolta över det? Oja!











Kommentarer
Postat av: Almén

Det är vi mycket stolta över! ;)

2009-10-04 @ 16:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0