Tidig morgon.

Gårdagen var helt klart godkänd, var väl inte världens drag på förfesten men trevligt folk så det gick ändå. Inne på tranan var allt också helt ok. Träffade en hel del gamla kompisar från mellanstadiet, riktigt riktigt roligt! Vi bestämde oss för att ha en "klassfest för oss som gick ut 6an ihop", jag och Johanna får försöka dra ihop något, det ska bli skitkul!

..Kom i alla fall hem runt 2 eller nåt. La mig direkt och var uppe kl 7 i morse, bra där!

Har städat hela huset sen idag, hoppas mamma och pappa märker något när de kommer hem! Haha bäst för dem! Har även städat och rensat i mitt egna rum. Usch vad jag kommer sakna det sen när jag flyttar. Jag blev så himla nöjd med det sen vi gjorde om det för ett och ett halvt år sedan. Tänk om man kunde liksom ta med sig hela rummet med golv och tapeter och allt vad bra det skulle vara!

..Fick även en positiv överraskning idag när jag kom på att jag ska sälja mobilen, vilket innebär en extra inkomst där! Yeay! Hade helt glömt bort det, ska lägga den i lådan och göra den redo för försäljning och skriva ihop en annons så snart som möjligt!


Lite kassa bilder från igår, mobilen är ju inte den bästa kameren direkt. Men man ser ju konturerna av människorna i alla fall! Hah.








..Nu sitter jag och väntar tills klockan bli 17.30 då flickorna ska komma hit på lite torsdagsmys! Ska bli skönt att ta en kväll med lite filmer och mys i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0